Ik ben Jokelien en samen met mijn collega maak ik de komende maanden een uitgebreide reis door Europa. Maar we reizen niet alleen… Met onze camera maken we korte reportages over onze reis-ervaringen. We zijn op zoek naar Hosts die ons willen verwelkomen voor één dag en nacht in Amsterdam .
Een klein beetje meer uitleg:
Ik werk dus voor de Belgische televisie als reporter. Bedoeling is dat we een alternatief reisverhaal brengen dat in het najaar wordt uitgezonden op de nieuwe zender ‘Vier’. Elke week bezoeken mijn collega en ik een andere stad in Europa en elke nacht slapen we op een andere zetel. (Ik was/ben ook lid van CS, en zo is het idee ontstaan.)
We reizen zonder Trotter of Lonely Planet, en willen dus vooral jouw favoriete plekje in de stad ontdekken. Zo zien we dingen die een gewone toerist nooit ziet. We kijken er ook naar uit om persoonlijke verhalen te horen en de onze te delen. We willen samen met jou fijne avonturen beleven, én via onze camera een positief beeld schetsen van Be Welcome en het avontuurlijk gastvrij reizen.
Ben je geïnteresseerd om mij, mijn collega en onze (niet zo grote) camera een dag (en nacht) te ontvangen? Belangrijk is natuurlijk dat je overdag een paar uur tijd hebt om ons rond te leiden en mee te nemen op avontuur. Natuurlijk filmen we onszelf, jou en de stad. We zijn in Amsterdam van 10 tot 17 augustus.
Als het idee jou iets lijkt, mag je altijd reageren via een mailtje of een berichtje op de site.
Dan bel ik je graag even op met wat meer informatie over mijzelf, mijn collega en ons televisieprogramma.
Alvast heel erg bedankt en hopelijk tot binnenkort!
Groetjes,
Jokelien
http://www.bewelcome.org/members/Jokelien
jokelien.vandenbroucke@woestijnvis.be